דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לרכישת נדלן בחו''ל 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1754 פעמים ]

משקיעים ישראלים רבים רואים כיום רכישה של נדלן בארה''ב כאפיק השקעות מועדף. כל אחד שמע על שכן, חבר או מכר מהמילואים שרכש נכס בארצות הברית ומרוויח בגדול. ההזדמנויות והפיתויים קורצים מכל עבר, אך לצידם לא מעט סימני שאלה לגבי הסיכויים והסיכונים. קיימות מספר אפשרויות להשקעה בחו''ל. ניתן להשקיע באמצעות חברה ישראלית, ניתן להיעזר במתווכים מקומיים בארץ היעד וניתן גם, אף כי לא רבים בוחרים לעשות זאת - לבד.

משקיעים מכל העולם השכילו לזהות את הפוטנציאל הגדול ונוהרים להשקיע בנכסי נדל"ן מניבים בארה''ב בכלל ובמישיגן בפרט. במוקדם או במאוחר, ההיצע והביקוש יפגשו ומלאי הנכסים האטרקטיביים יאזל. העובדה שישראל סובלת מחוסר יציבות ביטחונית ופוליטית, לצד מחירו הנמוך של הדולר והריבית הנמצאת בשפל, מחזקת את הצורך של המשקיע הזהיר להשקיע חלק מהפורטפוליו שלו בנדלן בארה''ב.

להלן מספר טיפים למשקיעים המתחילים

יש לוודא מי בדיוק מחזיק בזכויות על הנכס – פעמים רבות מחירו הנמוך של הנכס נובע ממצב משפטי בעייתי. חשוב לוודא את זהות הבעלים ולערוך בדיקה יסודית ומקיפה, בכל אמצעי העומד לרשותכם, על מנת למנוע מצב שבו נייר העברת הבעלות יתגלה כחסר ערך רגע אחרי שהכסף והמוכר יתאדו מחייכם.

יש ללמוד את סוגי המיסים החלים על נדלן במדינה הרלוונטית ובישראל – מיסי רכישה, מס הכנסה על דמי שכירות, מס רכוש, מיסי עירייה, מיסי מדינה, אגרות והיטלים למיניהם. לנתונים אלה השפעה קריטית על גובה התשואה שלכם, לכן, הקפידו להיוועץ עם רואה חשבון מוסמך, המומחה בדיני המיסוי התקפים במקום בו נמצא הנכס ובדיני מיסוי בין-לאומי. היו מודעים לאפשרות שבמקומות מסוימים, בכפוף לחוזה השכירות שנחתם, מקובל להשית חלק מהמיסים על השוכרים.

יש לבחון אופציה של פתיחת חשבון בנק בארה''ב – הפרוצדורה אינה מסובכת והיא עשויה לחסוך לכם סכומי מס משמעותיים שתשלמו בהפקדת שכר הדירה בחשבון הישראלי. כמו-כן, בדרך זו לא תצטרכו לשלם עמלות בגין המרת מטבע.

הפקידו כספים אצל עורך דין נאמן – על מנת לצמצם סיכונים, מומלץ שלא להעביר תשלומים או מקדמות עבור הנכס, אלא רק עם השלמת החוזה או העברת הבעלות. ככלל, מוטב שלא להסתפק בליווי משפטי של עורך דין מקומי, אלא להיעזר גם בליווי עורך דין ישראלי מומחה בתחום, וכך לצמצם את החשיפה לסיכון.

היעזרו בחברה מקומית לניהול הנכס - אם אין לכם כוונה לעלות על מטוס בכל פעם שיש נזילה באמבטיה, המזגן לא פועל, החימום המרכזי מקולקל, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית מקומית שתטפל עבורכם מול השוכרים בכל נושא הגביה והתיקונים הנדרשים בבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב